Daugumai verslo savininkų pagrindinė priežastis, kodėl jie perduotų skambučių centro paslaugas, yra ta, kad dažniausiai tai yra pigiausias pasirinkimas. Kad ir kaip būtų, yra keletas veiksnių, lemiančių galutines išlaidas, įskaitant skambučių centro tipasjo vietą ir konkrečią paslaugų teikėjo siūlomą kainų struktūrą.

Trumpai tariant, daugumos įeinančių ir išvykstančių skambučių centrų JAV ir Kanadoje vidutinis tarifas yra apie 40 USD per valandą. Tuo tarpu išorinis sprendimas, esantis tokiose vietose kaip Indija ir Filipinai, gali kainuoti tik 9 USD už valandą.

Žinoma, norint išsiaiškinti tikrąją skambučių centro perkėlimo kainą, reikia šiek tiek daugiau niuansų nei palyginti vidutines kainas. Bet kokiu atveju, atsižvelgiant į jūsų konkrečią situaciją ir poreikius, trečiosios šalies pardavėjas vis tiek gali būti jums tinkamas pasirinkimas.

Skambučių centro užsakomųjų paslaugų išlaidos: variantai

Vieta svarbi

Kai norite perduoti savo klientų aptarnavimo operacijas ar tam tikrus verslo procesus, jūsų teikėjo geografinė padėtis gali turėti įtakos daugeliui dalykų, įskaitant išlaidas.

Štai šiek tiek informacijos apie vidutines kainas, kurių galite tikėtis įvairiose vietose:

  • JAV ir Kanada: nuo 25 iki 65 USD per valandą, priklausomai nuo specialybės srities
  • Vakarų Europa: 40 USD ar daugiau per valandą
  • Rytų Europa: 9–25 USD per valandą
  • Australija: 35–55 USD per valandą
  • Afrika ir Artimieji Rytai: 15–20 USD per valandą
  • Lotynų Amerika: 9–20 USD per valandą
  • Pietryčių Azija ir Filipinai: 5–14 USD per valandą
  • Indija: 6–12 USD per valandą

Skambučių centrai

Skambučių centro kainų struktūra gali skirtis priklausomai nuo jūsų verslo poreikių sudėtingumo. Pavyzdžiui, paslaugų teikėjas, siūlantis bendrą modelį, paskirstys savo agentų laiką jūsų verslui ir kitoms organizacijoms, todėl efektyviai sumažins jūsų išlaidas paskirstydamas darbo krūvį. Žinoma, vienas iš pagrindinių šio metodo trūkumų yra tas, kad agentai gali būti ne taip susitelkę į jūsų konkretų prekės ženklą ar kultūrą, o tai galiausiai gali lemti bendresnį požiūrį į klientų aptarnavimo patirtį.

Ir atvirkščiai, paslaugų teikėjas, turintis specialų modelį, savo agentų pastangas skirs tik jūsų skambučių srautui. Taikydami šį metodą agentai gali pakankamai susipažinti su jūsų prekės ženklu ir įmonės etosu, kad galėtų veikti kaip jūsų komandos pratęsimas. Žinoma, su šiuo metodu susijusios išlaidos yra didesnės, nes visą agento laiką rezervuojate savo verslui.

Dauguma atvykstančių centrų taiko fiksuotą mėnesinį arba valandinį tarifą, ir tai gali priklausyti nuo jūsų gebėjimo įvertinti numatomą skambučių skaičių. Arba kai kurie paslaugų teikėjai siūlo minutės tarifą, kuris apima tikslią laiką, reikalingą kiekvieną mėnesį jūsų skambučiams valdyti. Taikant šiuos planus, jūsų minutės tarifas gali mažėti kartu su skambučių skaičiumi, todėl didėjant srautui sutaupysite daug išlaidų.

Išeinančių skambučių centrai

Paprastai siunčiamų skambučių centro paslaugų teikėjai daugiausia dėmesio skiria pardavimui ir potencialių klientų generavimui, o ne gaunamų skambučių srauto valdymui. Todėl dažnai matysite komisiniais pagrįstą kainų struktūrą, kuri atlygina agentams iki penkių procentų visų jų operacijų. Valandinis modelis yra dar vienas būdas valdyti tokių paslaugų išlaidas.

Panašiai kaip skambučių centrų minutės tarifas, taip pat galite rasti išeinančių paslaugų teikėjų, kurie apmokestina už operaciją. Šis metodas kartais vadinamas apmokėjimo už našumą modeliu, nes jis reikalauja sumokėti tik už įvykdytus pardavimus arba užmegztus ryšius, o tai skatina agentus dirbti aukščiausiu lygiu.

Atminkite, kad taip pat galima rasti hibridinių modelių, kuriuose valandinė kainodara derinama su minutės ar operacijos metodu. Taikant šią sąranką, jūsų išlaidos paprastai mažės, kai padidės komandos dydis ir padidės skambučių skaičius, o tai suteiks jums daugiau vertės už vieną operaciją. Kita vertus, jūsų išlaidos paprastai bus didesnės, kai bus mažesnė komanda arba sudėtingesni paslaugų reikalavimai.

Daugiau variacijų

Be skambučių centro kainodaros struktūros ir geografinės padėties, tokie aspektai kaip skambučių apimtis gali turėti įtakos bendroms išlaidoms. Pavyzdžiui, didelis gaunamas arba išeinantis srautas dažnai reiškia, kad reikia mokėti už daugiau agentų, kurie valdytų darbo krūvį. Taip pat gali kainuoti brangiau išlaikyti agentų komandą, kuri gali padengti netradicines valandas arba visą parą.

Kadangi daugiakanalio palaikymas tampa vis svarbesnis verslo sėkmės veiksnys, tikėtina, kad jums reikės komandos, kuri valdytų ne tik įeinančius ar išeinančius skambučius, bet ir tiesioginius pokalbius, SMS, el. paštą ir socialinę žiniasklaidą. Šioms paslaugoms gali prireikti papildomų investicijų, išskyrus pagrindinį telefono ryšį.

Kitas elementas, į kurį reikia atsižvelgti, ypač jei jūsų paslaugų teikėjas yra kitame pasaulio regione, yra potencialus daugiakalbių talentų poreikis. Jei naudinga klientams pasiūlyti įvairias kalbų palaikymo parinktis, tai paprastai kainuoja papildomai.

Skambučių centro užsakomosios paslaugos: išlaidų suskirstymas

Atvykstamojo skambučių centro išlaidos – sausumoje

Užsakomųjų paslaugų, kurias teikia sausumos skambučių centras JAV ir Kanadoje, kaina yra didesnė nei bet kuri kita galimybė. Taip yra iš dalies dėl didesnių pragyvenimo išlaidų šiuose regionuose ir dėl to, kad agentai paprastai turi mažiau kalbinių ir kultūrinių kliūčių tvarkydami skambučius iš vietinių rinkų. Tuo pačiu metu skambučių centro darbuotojų skaičius šiose srityse pastaraisiais metais taip pat sumažėjo, todėl atsirado didesnė paklausa mokėti didesnius mokėjimus.

Paprastai sausumos agentų minutės tarifai vidutiniškai yra nuo 0,60 USD iki 0,90 USD, atsižvelgiant į specialius įgūdžius, reikalingus vaidmeniui. Tai kainuoja 54–60 USD už 60 aktyvių skambučių valdymo minučių. Tokiose srityse kaip IT ir slauga, kur darbui būtinos specialios žinios, šie rodikliai gali būti daug didesni.

Atvykimo skambučių centro išlaidos – atviroje jūroje

Indijoje, Filipinuose ir kituose Azijos regionuose įmonės paprastai randa pigiausias minutės išlaidas – maždaug 0,10–0,12 USD. Taip yra daugiausia dėl to, kad šiose srityse yra daug darbuotojų, be to, santykinai mažesnės pragyvenimo išlaidos.

Išsiunčiamų skambučių centro išlaidos – sausumoje

Dauguma skambučių centro agentų, įsikūrusių JAV ir Kanadoje, yra apmokyti įvairių įgūdžių, kurie yra būtini norint valdyti tiek įeinantį, tiek išeinantį srautą. Dėl šios priežasties ir didesnės pragyvenimo šiose vietose paslaugos kainuoja maždaug tiek pat, kiek ir atvykstamieji. Žemiausiose klasėse tarifai gali svyruoti nuo 25 USD iki 35 USD per valandą. Galite apskaičiuoti numatomas paslaugų išlaidas, padauginę šias sumas iš norimo valandų skaičiaus, reikalingo jūsų pardavimo tikslams pasiekti.

Išsiunčiamų skambučių centro išlaidos – jūroje

Paprastai siunčiamų paslaugų minutės ir (arba) valandos įkainiai bus didesni nei gaunamų paslaugų tarifai dėl papildomo pardavimo pasiūlymų valdymo sudėtingumo. Vis dėlto, atviroje jūroje esančios vietos už JAV ir Kanados ribų svyruoja nuo 12 USD iki 25 USD, o tai yra daug mažesnė nei atviroje zonoje.

Hibridinio skambučių centro išlaidos – sausumoje

Atsižvelgiant į didesnes JAV ir Kanadoje siūlomų paslaugų sąnaudas ir padidintą pardavimo procentą, sausumos hibridinis skambučių centras greičiausiai bus pats brangiausias užsakomųjų paslaugų modelis. Nepaisant to, atsižvelgiant į jūsų skambučių skaičių ir užsakomos komandos dydį, šis metodas jums gali būti naudingas, ypač jei jūsų produktai ir paslaugos yra labai sudėtingi.

Hibridinio skambučių centro išlaidos – atviroje jūroje

Nors galite tikėtis mokėti šiek tiek daugiau už išvykstančias paslaugas nei už atvykimą, ofšorinė komanda vis tiek turėtų kainuoti mažiau nei bendra sausumos komandos kaina. Panašiai, jei naudojate hibridinį atviroje jūroje, dar kartą turėsite atsižvelgti į kalbos ir kultūros kintamuosius, kurie gali turėti įtakos bendram pardavimui ir (arba) sukelti didelių mokymo kliūčių.

Skambučių centro užsakomųjų paslaugų išlaidos ir vidaus išlaidos

Pasirinkus užsakomųjų paslaugų teikimą atviroje jūroje veikiančiam skambučių centrui arba savo vidaus komandos sukūrimą, ofšorinės galimybės išlaidos bus labai mažesnės. Be papildomos fizinės erdvės, kurios gali prireikti biure, norint sukurti vidinę paslaugų komandą, reikia papildomų investicijų į infrastruktūrinius dalykus, tokius kaip telefonai, ausinės ir panaši aparatinė įranga, taip pat mokymo, palaikymo programinės įrangos ir kitų išlaidų. pagrindiniai reikmenys.

Be to, vidinėms komandoms taip pat reikia laiko samdyti, įdarbinti ir apmokyti, net ir tuos, kurie atlieka priežiūros pareigas. Po to turėsite atsižvelgti į kiekvieno darbuotojo atlyginimą, kuris paprastai yra didesnis nei 40 000 USD per metus, taip pat visas išmokas ir draudimą.

Be šių finansinių išlaidų, nepamirškite, kad įmonėje dirbanti komanda reiškia, kad jūs turite sekti ir optimizuoti agento veiklą, kad klientai patirtų kuo geresnę patirtį.

Arba užsakomųjų paslaugų sprendimas dažnai apima visus šiuos aspektus į savo kainodaros struktūrą. Pavyzdžiui, mokėdami valandinį atlyginimą, o ne metinį atlyginimą, jūs padengiate tik faktinį darbą, kurio jums reikia, galiausiai nepatirsite jokių papildomų išmokų ar su draudimu susijusių išlaidų.

Kiti veiksniai, į kuriuos reikia atsižvelgti prieš perkant skambučių centrą iš išorės

Kaip ir priimant bet kokį verslo sprendimą, teisingas atsakymas ne visada yra visiškai aiškus. Nors užsakomos paslaugos gali sutaupyti pinigų, tikriausiai neteksite galimybės valdyti klientų aptarnavimo patirtį nuo pradžios iki pabaigos.

Be galimo poveikio, kurį kalbos barjerai ir kultūriniai sumetimai gali turėti agento veiklai, ne visada turėsite prabangos tiesiogiai prižiūrėti savo agentus ar virtualią sistemą. Dėl to gali būti sunkiau užtikrinti nuolat aukštą paslaugų kokybę ir sekti pažangą siekiant konkrečių KPI (pagrindinių veiklos rodiklių).

Kitas svarbus elementas, apie kurį reikia galvoti, yra jūsų duomenų privatumas. Jei pasirinksite užsakomųjų paslaugų teikėją, jūsų klientų duomenų bazė, jau nekalbant apie galinius našumo duomenis, bus jūsų teikėjo rankose. Tai reiškia, kad ne visada galite būti tikri dėl privatumo ir saugumo sumetimų.

Į ką atkreipti dėmesį perkant skambučių centrą iš išorės

Pasverdami skambučių centro užsakomųjų paslaugų privalumus ir trūkumus, turėtumėte rimtai pažvelgti į kitus dalykus, išskyrus išankstines išlaidas. Žinoma, kapitalo taupymas yra pagrindinis veiksnys, į kurį reikia atsižvelgti, tačiau jūsų pagrindinis tikslas vis tiek yra klestintis verslas.

Rinkdamiesi tiekėjus būtinai ieškokite:

  1. Puikiai dirbanti komanda kuri yra patyrusi savo srityje ir, pageidautina, pasikliauja kai kuriais iš jų geriausia palaikymo programinė įranga valdyti savo darbo jėgą.
  2. Nuolatinis klientų palaikymas kad būtumėte informuoti apie esminius jūsų poreikių tenkinimo pokyčius.
  3. Aukščiausios klasės mokymo metodas kuri padeda agentams nuosekliai puoselėti jūsų prekės ženklo vertybes.
  4. Tvirta IT infrastruktūra apsaugoti jautrius duomenis ir užtikrinti, kad būtų laikomasi geriausios informacijos saugumo praktikos. The geriausi skambučių centro paslaugų teikėjai bus aiškus apie savo apribojimus ir teisinę bazę, kai kalbama apie šiuos svarstymus.
  5. Keičiamas modelis kurie gali augti kartu su jumis, nes laikui bėgant keičiasi skambučių apimtys ir paslaugų poreikiai. Tai galite įsitikinti pasiteiravus apie srauto lygį, kurį teikėjas gali valdyti, ar jis siūlo tiek gaunamas, tiek siunčiamas paslaugas ir ar gali atlikti bet kokias užpakalinio biuro proceso užduotis.

Jei vis dar svarstote, ar vidaus pasirinkimas gali jums pasitarnauti, rekomenduojame perskaityti daugiau apie geriausia pritaikoma programinė įranga gaunamoms paslaugoms ir penkios populiariausios skambučių centro paslaugos.



Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -