Žiūrint iš oro, „Amazon“ pristatymo sunkvežimiai stovi „Amazon“ paskirstymo centre 2024 m. liepos 16 d. Ričmonde, Kalifornijoje.

Justinas Salivanas | Getty Images

Amazon Ketvirtadienį pranešė bendrovė, kad vidutinis nacionalinis darbo užmokestis vairuotojams, kuriems pagal sutartis buvo pristatyta, padidėja iki maždaug 22 USD per valandą, palyginti su 20,50 USD per valandą.

Darbo užmokesčio padidėjimas yra dalis „Amazon“ šiais metais investavusių 2,1 mlrd. USD į pristatymo paslaugų partnerių programą, kuri yra daugybė firmų, sudarančių sutartis, kurios tvarko paketų pristatymą iš įmonės sandėlių iki pirkėjų durų.

Bendrovė praneša, kad ji susiduria su atnaujintomis pastangomis jungtis į sąjungą tarp jos sutartinių pristatymo darbuotojų.

Beryl Tomay, „Amazon“ transporto viceprezidentė, dienoraščio įraše rašė, kad daugelis DSP „jau moka gerokai daugiau nei“ 22 USD per valandą. Padidinti tarifai ir toliau rems DSP „jų pastangas įdarbinti ir išlaikyti rezultatyvias komandas“.

„Amazon“ paskelbė apie atlyginimų padidėjimą tuo pat metu, kai Las Vegase rengia kasmetinę uždarų durų konferenciją šiems pristatymo rangovams „Ignite Live“. Panašiai bendrovė paskelbė praėjusių metų renginyje. „Amazon“ teigė, kad nuo 2018 m., kai ji buvo paleista, į programą įtraukė daugiau nei 3500 DSP.

„Teamsters“ sąjunga per pastaruosius metus surengė daugybę streikų „Amazon“ pristatymo įmonėse, todėl 2021 m. įkūrus padalinį, skirtą internetinės mažmeninės prekybos milžinui, pagrindinis dėmesys buvo skiriamas „Amazon“ darbuotojų organizavimui.

Nacionalinė darbo santykių valdyba taip pat atidžiai išnagrinėjo bendrovės santykius su sutartimi dirbančiais pristatymo darbuotojais. Nuo rugpjūčio mėn. federalinė darbo agentūra paskelbė du sprendimus, kuriuose teigiama, kad „Amazon“ turėtų būti laikoma „jungtu darbdaviu“ dviejų pristatymo įmonių, sudarančių subrangos sutartis, darbuotojų. NLRB ryžtas gali priversti „Amazon“ derėtis su darbuotojais, siekiančiais jungtis į profesines sąjungas.

„Amazon“ kovojo, kad nebūtų paskirta jungtiniu darbdaviu pagal sutartis sudarančių pristatymo vairuotojų, teigdama, kad darbuotojus įdarbina trečiųjų šalių įmonės. Įstatymų leidėjai ir darbo grupės ginčijo bendrovės apibūdinimą, teigdami, kad vairuotojai dėvi „Amazon“ prekės ženklo uniformas, vairuoja „Amazon“ prekės ženklo furgonus ir „Amazon“ nustato jų tvarkaraščius ir veiklos lūkesčius.

Bendrovė anksčiau teigė nesutinkanti su NLRB išvadomis.

ŽIŪRĖTI: „Amazon“ pristatymo įmonės praleidžia saugos patikrinimus, kad neatsiliktų nuo kvotų



Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -