Justinas Salivanas | Getty Images

Į pamišę džinsus kreipiasi vartotojai Levi Strauss & Co naujiems džinsams, tačiau visą bendrovės verslą stabdo prekės ženklas „Dockers“, kurį bendrovė dabar svarsto parduoti, trečiadienį paskelbė.

„Levi’s“ prekės ženklo pardavimai per fiskalinį trečiąjį ketvirtį išaugo 5 % – tai didžiausias pelnas per dvejus metus, tačiau bendros pajamos buvo lygios ir mažesnės, nei tikėjosi Volstrytas.

Trečiadienį pratęstos prekybos metu Levi’s akcijos atpigo daugiau nei 8%.

Štai kaip džinsinio audinio gamintojas pasirodė, palyginti su tuo, ko tikėjosi Wall Street, remiantis LSEG atlikta analitikų apklausa:

  • Pelnas vienai akcijai: 33 centai pakoreguoti, palyginti su tikėtinu 31 centu
  • Pajamos: 1,52 mlrd. USD, palyginti su 1,55 mlrd

Bendrovės praneštos grynosios pajamos per trijų mėnesių laikotarpį, pasibaigusį rugpjūčio 25 d., buvo 20,7 mln. USD arba 5 centai vienai akcijai, palyginti su 9,6 mln. USD arba 2 centais už akciją metais anksčiau. Neskaitant vienkartinių prekių, „Levi’s“ uždirbo 132 mln. USD arba 33 centus vienai akcijai.

Pardavimai siekė 1,52 milijardo JAV dolerių, šiek tiek daugiau nei 1,51 milijardo dolerių prieš metus.

Likus ketvirčiui iki fiskalinių metų, Levi dar kartą patvirtino savo visų metų pakoreguotą pelną vienai akcijai nuo 1,17 USD iki 1,27 USD, o tai atitinka 1,25 USD lūkesčius, teigia LSEG. Ji tikisi, kad pelnas vienai akcijai pasieks šio intervalo vidurį.

Ji sumažino savo pajamų gaires ir dabar tikisi, kad pardavimai padidės 1%, palyginti su ankstesniu 1–3%. Tai yra mažiau nei 2,3% augimas, kurio tikėjosi analitikai, teigia LSEG.

Taip ilgai, Dokeriai

„Levi’s“, kuriai priklauso bendras prekės ženklas, taip pat „Dockers“ ir „Beyond Yoga“, būtų išspausdinę visai kitokius rezultatus, jei ne „Dockers“. Jis pradėjo šį prekės ženklą 1986 m., siekdamas pasiūlyti vartotojams džinsinio audinio alternatyvą: chakis.

1990-aisiais ir 2000-aisiais chaki spalvos buvo pagrindinė daugelio vartotojų spintų dalis, tačiau šiais laikais ji iškrito iš mados. „Levi’s“ pastangos atskirti „Dockers“ lėmė per daug sutapimą su „Levi’s“ prekės ženklu, kuris išsiplėtė į gyvenimo būdo prekės ženklą, siūlantį daug daugiau produktų nei džinsų.

Per ketvirtį „Dockers“ pardavimai sumažėjo 15% iki 73,7 mln. USD, o 2021 m. įsigyto šurmuliuojančio sportinio prekės ženklo „Beyond Yoga“ pardavimai išaugo 19% iki 32,2 mln.

„Per pastaruosius porą metų prekės ženklo našumas buvo prastesnis. … Manėme, kad tai buvo teisingas sprendimas ilgalaikėje perspektyvoje. Manome, kad finansiniu požiūriu Dockers pasitraukimas pagerins bendrą bendrovės maržą ir sumažins aukščiausio lygio augimo nepastovumą”, Levi finansų vadovas Harmitas Singhas sakė interviu CNBC. „Manome, kad „Dockers“ pasitraukimas leis tiek „Dockers“, tiek „Levi’s“ veikti nepriklausomai ir maksimaliai padidinti vienas kito vertę.

Levi’s pasiklausė Amerikos bankas vadovauti pardavimo procesui.

Tiesioginis pelnas

Be „Docker’s“, „Levi’s“ pelno didindama pelningumą ir toliau sutelkdama dėmesį į tiesioginį pardavimą vartotojams.

Per ketvirtį jos bendroji marža padidėjo 4,4 procentinio punkto, kurį Singhas priskyrė tiesioginio pardavimo strategijai, mažesnėms medvilnės sąnaudoms ir geresniems gaminiams, kurių nereikėjo žymėti norint parduoti.

Kaip ir kiti prekių ženklai, „Levi’s“ stengėsi įgyvendinti savo tiesioginio pardavimo strategiją ir pasiekti daugiau klientų per savo parduotuves ir svetaines, o ne per didmenininkus, pvz., Macy’s. Ši strategija yra palaima pelnui, nes maržos yra didesnės, be to, ji leidžia prekių ženklams priartėti prie klientų renkant duomenis.

Per ketvirtį „Levi’s“ tiesioginis kanalas išaugo apie 10%, o tai paskatino stiprybė JAV ir 16% elektroninės prekybos augimas. Apskritai tiesioginiai pardavimai sudarė 44% visų pajamų, o Levi’s nori priartinti šį skaičių prie 55%.

Už šių skaičių slypi daugybė ryškių rinkodaros kampanijų, įskaitant naują partnerystę, apie kurią džinsų prekės ženklas paskelbė pirmadienį su Beyoncé po to, kai popžvaigždė anksčiau šiais metais savo kantri albume išleido dainą pavadinimu „LEVII’S JEANS“.

„Mūsų strateginis sprendimas buvo, kad Beyoncé iš tikrųjų atstovautų kai kuriems mūsų pagrindiniams produktams. Taigi pirmajame skelbime, pirmame skyriuje, ji yra su… 501 ir būtiniausiais baltais marškinėliais ir negauna daugiau Levi’s.” Generalinė direktorė Michelle Gass sakė CNBC. „Dalis „Levi’s“ sėkmės recepto buvo ir toliau bus tai, kad gyvename kultūros centre ir sujungiame Beyoncé ikoną su Levi’s ikona, nemanau, kad yra geresnio to pavyzdžio.

Pasaulinės bėdos

„Levi’s Europe“ verslo pardavimai buvo didesni, nei tikėtasi – 406,6 mln. USD, o tai viršija „StreetAccount“ prognozes – 392 mln. USD, tačiau pardavimai Amerikoje ir Azijoje sumažėjo. „Levi’s“ pardavimai Amerikoje buvo 757,2 mln. USD, tai yra mažiau nei 789,2 mln. USD, kurių tikėjosi „StreetAccount“ analitikai. Azijoje „Levi’s“ pajamos siekė 247,1 mln. USD, o tai yra mažesnė nei „StreetAccount“ prognozė – 258 mln.

„Kinija trukdė“, – sakė Singhas apie regioną, kuris sudaro apie 2% viso Levi verslo. „Tai turi makrokomandos priešpriešą, ir mes turėjome tam tikrų vykdymo problemų. Mes ką tik pakeitėme lyderystę Kinijoje ir laikui bėgant vis dar tikime ilgalaikiu Kinijos potencialu.”

Amerikoje, be Docker’s sulėtėjimo, pardavimams įtakos turėjo ir vienas didžiausių Levi didmeninės prekybos klientų Meksikoje, sakė Singhas. Per ketvirtį partneris patyrė kibernetinio saugumo pažeidimą, kuris apribojo pristatymo laiką ir paveikė pardavimą. Regionas taip pat sprendžia kai kuriuos „vykdymo klausimus“, – sakė Singhas.

Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -