Nesvarbu, ar patiekiate gėrimus, pasakojate anekdotus, ar pataikykite vienas į kitą su neryškiais daiktais, robotai yra visur ir dauginasi. Nuo keisto iki išmintingo, funky iki funkcionalaus, mes mėgstame robotus Pasidaryti:ir mes džiaugiamės galėdami pamatyti, ką kūrėjai ir jų komandos gali paruošti šią nacionalinę robotikos savaitę. Štai keletas įkvepiančių projektų, kurie, mūsų manymu, jums patiks šią savaitę. Nuo programavimo iki mechanikos, nuo grandinių iki „Servos“ tikrai yra kažkas, kas padėtų pradėti savo kitą robotų kūrimą.

Žinokite savo kovos robotus! Lauko vadovas, skirtas varžybų svorio klasėms ir ginklams

Žmonės kuria robotus, norėdami ištirti sudėtingą aplinką, padeda atlikti varginančias užduotis ir todėl, kad smagu stebėti, kaip jie muša vienas kitą. Jei jums įdomu, kuri „Robot Combat League“ jums tinka, Peteris Garnache’as eina per skirtingas „Bot“ klases, pradedant pasakomis ir baigiant sunkiasvoriu, ir suteikia jums supratimą, ko galite tikėtis iš kiekvieno. Jis taip pat apima klasės modifikatorius ir išsamiai apžvelgia robotų kovos ginklus. Kovojimas su savo botu gali būti šlovingas, finansiškai niokojantis arba abu, tačiau bent jau šis gruntas padės jums pirmiausia judėti teisingai.

Sukurkite savo pirmąjį kovos bot!

Brandonas Bennettas Youngas vaikšto per „Kerfuffle“-pigų 1 svaro skruzdžių robotą, kuris puikiai tinka pirmą kartą „Bot Battlers“. Jos 3D atspausdintas dalis lengva pakeisti, kai/jei jos yra pažeistos, ir jas galima pagaminti sename pradinio lygio 3D spausdintuve. Kėlėjo ranka yra dviguba kaip ginklas arba atsipalaiduoti po grubų smūgį. Kai turėsite rankeną ant keltuvo, Brandonas turi keletą patarimų, kaip ginklai žaisti kitame.

Kiekvienas gali naudoti AI

Gal destruktyvus Robotai nėra tavo dalykas, o jūs ieškote kažko šiek tiek daugiau konstruktyvus. Jei norite pradinio lygio roboto, kuriame nėra jokio sutriuškinimo ar gniaužimo, Rade Richardas ir Andy Forest parodys, kaip pradėti nuo paprasto AI boto. Jums nereikia 3D spausdintuvo šiam, tik būdas iškirpti kartoną. Naudojant pradedantiesiems draugišką „Micro: Bit Board“, šis vadovėlis laikys jūsų ranką, kai jūs padarysite savo pirmąjį AI projektą ir paleisite jį naminiame žaislų sunkvežimyje.

Ei, robotas! Sukurkite savo AI kompanioną

Digikey mandagumas

Šiame „Digikey“ remiamame projekte Jovanas Mossas ir Seanas Himmelis įterptame kompiuteryje vykdo didelį kalbos modelį ir turi pokalbius su pečiai pritvirtintu kompaniono robotu. Pora žengia iš „Makecode“ ant kartono roboto, „Digit“ yra išraiškingas animatroninis kūrinys, galintis pakankamai gerai klausytis ir reaguoti į žmonių pokalbį. Įspūdinga pamatyti LLM, net mažą, veikiantį neprisijungus 2024 m. Seanas suskaido LLM mechanizmus, padėdami suprasti, kaip jis veikia, kodėl jie priėmė jų pasirinkimus ir kaip nustatyti ir paleisti savo „Raspberry Pi 5“.

Sukurkite švelnų, pliušinį kompaniono robotą su mielomis LED ausimis

Debra Ansell nuotrauka

„Debra Ansell“ pliušiniai robotai yra daug niūresni nei jūsų vidutinis 3D atspausdintas kompaniono botas, tačiau jie vis tiek supakuoja servo, šviesos diodus ir jutiklinius jutiklius, kad jie taptų reaguojančiu animaciniu draugu. „Rosie The Radiant Rrugent Runs Circuit Python“ ant „Adafruit“ plunksnos, todėl yra daugybė variantų, kaip išplėsti aparatinę įrangą šiame lengviau pritaikytame robote. Debra ne tik parašė kruopštų „How-to-to-to“, bet ir baigiasi keliais kitais pavyzdžiais, kad parodytų įvairias galimybes.

„Animatronic Singing Spirits“: muzikinių vaiduoklių kūrimas su nemokama programine įranga

Švytintys 3D atspausdinti vaiduokliai „Animatronic“ valdikliuose, šalia nešiojamojo kompiuterio, kuriame veikia nemokama judesio valdymo programinė įrangaŠvytintys 3D atspausdinti vaiduokliai „Animatronic“ valdikliuose, šalia nešiojamojo kompiuterio, kuriame veikia nemokama judesio valdymo programinė įranga

Animacija yra varginanti, o programavimo robotų animacija gali būti jaudinanti. Jei bandote išsiaiškinti, kaip užkoduoti ką tik padarytą animatroninį robotą, padarysite sau malonę, apžiūrėdami „Bottango“. Kūrėjas Evanas McMahonas parodo, kaip naudoti šią nemokamą „Animatronic“ programinę įrangą, kaip pavyzdį naudojant porą šokių vaiduoklių. Jie patys yra puikios Helovino dekoracijos, tačiau nesunku pasakyti, kaip čia gali būti išplėstos ir pritaikytos daugiau įsitraukimo ir sudėtingesnių pastatų.

„Smart3“: savaime sprendžiantis „Rubik’s Cube“

„Rubik’s Cube“ išspręsti reikia šiek tiek daugiau nei trijų sekundžių pasaulio rekordininko turėtojui, o pradedančiųjų sprendėjams reikia 3–5 minučių. Šis „Takashi Kaburagi“, kurį sukūrė Takashi Kaburagi, savaime sprendžiantis „Rubik’s Cube“ greičiausiai užtruks ilgiau nei tai, bet jei jūs manęs paklausite, tai be galo įspūdingesnė. Net 2025 m. Ateityje aš vis dar stebiuosi, kiek galimybių ir mažos dalys buvo supakuotos į tokį mažą paketą. Bet jei „Takashi“ galėtų tai padaryti be jokios CAD ar 3D spausdinimo patirties, manau, kad yra nemaža tikimybė, kad mes visi galime tai padaryti.

Eiti toliau

Jei ieškote daugiau idėjų apie nacionalinių robotų savaitės projektus ar tokius išteklius kaip aukščiau du orientuoti į robotus Pasidaryti: Žurnalas, 06 ir 81 tomai, iš viso 320 puslapių roboto turinio!





Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -