Įdarbinti ir samdyti skambučių centro darbuotojus gali būti sunku, bet tai neturi būti taip blogai. Pavyzdžiui, priklausomai nuo pareigų, kurias norite samdyti, jums gali net nereikėti rašyti darbo aprašymo, nes galite tiesiog naudoti mūsų.
Toliau pateikiame keturis dažniausiai pasitaikančius skambučių centro agento vaidmenų darbo aprašymus. Tiksliau, jie skirti samdyti agentą kiekviename iš šių skambučių centrų tipų: atvykstamojo, išeinančio, mišriojo ir atviroje jūroje.
Nesivaržykite juos nukopijuoti ir perdaryti taip, kaip jums atrodo tinkama. Mes nepyksime ir jums net nereikia mums kredituoti.
Gaunamų skambučių centro darbo aprašymo šablonas
Aukšto lygio apžvalga
Ieškome atvykstamojo skambučių centro agento, kuris prisijungtų prie mūsų greitos ir veiksmingos komandos.
Jei esate tikras „žmonių žmogus“, turintis puikių problemų sprendimo įgūdžių ir įgūdžių draugauti, šis vaidmuo kaip tik jums.
Būdamas atvykstančiu agentu, būsite atsakingas už esamų ir potencialių klientų gaunamų skambučių tvarkymą, atsakymą į jų klausimus ir pagalbą mūsų nuostabiai klientų aptarnavimo komandai išlaikyti aukštą klientų pasitenkinimo lygį.
Jūsų pareigos
Tikimasi, kad į jūsų kasdienes užduotis ir veiklą bus įtraukta:
- Atsiliepti į gaunamus klientų skambučius ir teikti naudingos informacijos apie mūsų įmonę, produktus ir paslaugas.
- Greitas ir efektyvus klientų problemų sprendimas, laikantis mūsų nustatytų protokolų ir procedūrų.
- Naudodami savo aktyvaus klausymo įgūdžius, kad suprastumėte mūsų klientų problemas ir rūpesčius
- Sudėtingos ar įvairios informacijos sintezė, siekiant klientams pateikti greitus, tikslius ir išsamius sprendimus
- Kantriai ir laiku bendraujate tiek su klientais, tiek su kitais komandos nariais el. paštu, pokalbiais, telefonu ir vaizdo skambučiais
- Techninės pagalbos teikimas klientams padedant jiems spręsti su technine įranga, programine įranga ir kitus sudėtingus klausimus susijusias problemas
- Tvarkome klientų užsakymus ir susitikimus, kad jie galėtų susitikti su mūsų pardavimų ir produktų komandomis
Reikalavimai ir įgūdžiai
Šis vaidmuo yra skirtas klientams, todėl būtini šie įgūdžiai:
- Aukščiausio lygio bendravimo įgūdžiai
- Empatija, kantrybė ir pozityvus požiūris
- Požiūris į klientą pirmiausia
- Mokėti naudotis CRM programine įranga ir kitais skaitmeninių skambučių centro įrankiais ir įrenginiais
- Greitai besimokantis ir komandinis žaidėjas
- Galiu padaryti požiūris
- Puikus sugebėjimas deeskaluoti situacijas
Norų sąrašas
Nors šie elementai nėra būtini, mes norėtume pamatyti šiuos dalykus:
- Patirtis dirbant su (konkretus skambučių centro programinės įrangos pavadinimas)
- Patirtis (susijusioje pramonėje)
- Pagrindinės žinios apie (atitinkamą techninę įrangą / programinę įrangą)
- 1-3 metų patirtis skambučių centre
Kaip sužinoti, ar puikiai tiksite
Siųskite mums savo gyvenimo aprašymą, jei:
- Jums visada malonu padėti
- Turite tikrą aistrą teikti puikų klientų aptarnavimą
- Esate greitas problemų sprendimas
- Galite greitai ir profesionaliai spręsti klientų problemas
- Jūs tikite komandiniu darbu
- Jūs nebijote šiek tiek technikos
- Trokštate išmokti naujų dalykų
- Nori dirbti dinamiškoje, jaunatviškoje aplinkoje
Išeinančių skambučių centro darbo aprašymo šablonas
Aukšto lygio apžvalga
Ieškome skambučių centro agento, kuris kuo greičiau prisijungtų prie mūsų komandos.
Jei nesate drovūs naujų žmonių ir norite visiškai parodyti savo įtikinėjimo bei bendravimo įgūdžius, mes norime jūsų į mūsų komandą.
Kaip išvykstamasis agentas būsite atsakingas už pardavimo skambučius ir telerinkodaros informavimą, klientų atsiliepimų rinkimą, apklausų vykdymą, potencialių klientų puoselėjimą ir laimingą bei draugišką mūsų prekės ženklo atstovavimą.
Pareigos
Galite tikėtis, kad jūsų kasdienė veikla apims (bet tuo neapsiribojant):
- Atlikti išsamų tyrimą ir nustatyti klientų poreikius
- Labai išsamiai pristatome mūsų įmonės produktų ir paslaugų portfelį
- Šalti skambučiai ieškant naujų potencialių klientų.
- Skambinimas šiltai veda juos žemyn pardavimo kanalu
- Susisiekite su potencialiais klientais, kad primintume jiems apie mūsų pasiūlymus
- Atsiliepimų ir apklausų atsakymų rinkimas iš mūsų klientų, kad padėtume mums tobulinti procesus ir produktus
- Santykių su potencialiais klientais kūrimas ir mūsų prekės ženklo reprezentavimas teigiamai
- Potencialių klientų pavertimas potencialiais klientais ir potencialių klientų pavertimas pardavimu
Reikalavimai ir įgūdžiai
Šis vaidmuo visų pirma apima aktyvų informavimą, todėl būtini šie įgūdžiai:
- Puikūs bendravimo įgūdžiai
- Geri pristatymo ir įtikinėjimo įgūdžiai
- Analitiniai įgūdžiai ir gebėjimas sintetinti duomenis
- Empatija ir gebėjimas užmegzti ryšį su klientais
- Pažangūs organizavimo įgūdžiai, kad niekada nepraleistumėte tolesnių veiksmų
- Duomenimis pagrįstas požiūris
- Puikūs laiko planavimo įgūdžiai
- Gebėjimas dirbti savarankiškai ir efektyviai planuoti savo tvarkaraštį
Prioritetiniai įgūdžiai ir reikalavimai
Norint pateikti paraišką, šie elementai nebūtini, bet norėtume pamatyti šiuos dalykus:
- Patirtis dirbant su (skambučių centro programinės įrangos pavadinimas)
- Įrodyta panašių vaidmenų patirtis
- (techninės įrangos ar susijusio gaminio) išmanymas
Kaip sužinoti, ar puikiai tiksite
Siųskite mums savo gyvenimo aprašymą, jei:
- Jūs trokštate daryti didelių dalykų ir įrodyti save
- Iš prigimties esate iniciatyvus ir motyvuotas
- Mėgstate kalbėtis su žmonėmis ir sužinoti daugiau apie juos
- Jūs aistringai kuriate santykius
- Manote, kad raktas į verslo augimą slypi pokalbiuose su klientais
- Jūs nepriimate žodžio „ne“ asmeniškai
Mišrus skambučių centro darbo aprašymo šablonas
Aukšto lygio apžvalga
Ieškome mišraus skambučių centro agento, kuris prisijungtų prie mūsų augančios komandos.
Jei esate tikras „žmonių žmogus“, siekiantis veiklos ir norintis padėti įvairiais būdais, galite būti kaip tik tai, ką liepė gydytojas.
Kaip mūsų mišraus skambučių centro agentas, būsite atsakingas už įvairias užduotis, susijusias su gaunamų ir išeinančių skambučių centro veikla. Tai apima įprastinių ir sudėtingų gaunamų klientų užklausų tvarkymą, išeinančių pardavimo skambučių vykdymą, atsiliepimų apklausų vykdymą, nuomonių rinkimą ir techninės pagalbos klientams teikimą.
Pareigos
Šis vaidmuo apima įvairias pareigas, kurios gali keistis kasdien, atsižvelgiant į tuo metu gaunamus ir išvykstamus poreikius, įskaitant (bet tuo neapsiribojant):
- Atlikti išsamų tyrimą ir nustatyti klientų poreikius
- Išsamiai pristatome mūsų įmonės produktų ir paslaugų portfelį
- Bendravimas su klientais įeinančių skambučių metu
- Spręsti klientų klausimus, problemas ir rūpesčius
- Įtikinti senus ir naujus klientus bendradarbiauti su mumis ir pirkti iš mūsų
- Telemarketingo skambučiai reklamuoti mūsų produktus ir paslaugas
- Techninės pagalbos mūsų gaminiams ir paslaugoms teikimas
- Peršokti į papildomo pardavimo ir kryžminio pardavimo galimybes, kai jos atsiranda
Reikalavimai ir įgūdžiai
Šis vaidmuo yra skirtas klientams ir dažnai bus susijęs su pagrindiniais sprendimus priimančiais asmenimis, todėl šie įgūdžiai yra būtini:
- Galimybė greitai ir dažnai perjungti užduotis
- Puikūs bendravimo įgūdžiai
- Įtikinimas ir iniciatyvumas
- Empatija ir orientacija į klientą
- Analitiniai įgūdžiai
- Duomenimis pagrįstas požiūris
- Gebėjimas suvaldyti pokyčius su aplombu
- Puikiai organizuotas ir puikiai valdantis laiką
- Galiu padaryti, pozityvus požiūris
Prioritetiniai įgūdžiai ir reikalavimai
Norint pateikti paraišką, šie elementai nebūtini, bet norėtume pamatyti šiuos dalykus:
- Patirtis dirbant su (skambučių centro programinės įrangos pavadinimas)
- Įrodyta, kad einate arba atvykstate (arba abu) skambučių centro vaidmenis
- (techninės įrangos ar susijusio gaminio) išmanymas
Kaip sužinoti, ar puikiai tiksite
Siųskite mums savo gyvenimo aprašymą, jei:
- Esate aistringas (pramonei)
- Esate labai bendraujantis ir lengvai bendraujantis
- Jūs trokštate įrodyti save
- Tikite etišku, gerai atliktu darbu
- 7 Cialdini įtikinėjimo principus žinote mintinai
- Jums visada malonu atlikti pagalbinį vaidmenį
- Jūs žinote, kaip ir kada pasinaudoti verslo galimybėmis
Užsienio skambučių centro darbo aprašymo šablonas
Aukšto lygio apžvalga
Ieškome kito ofšorinio skambučių centro agento.
Jei esate tikras „žmonių žmogus“, turintis puikius anglų kalbos įgūdžius žodžiu ir raštu bei aistrą padėti klientams rasti greitus ir efektyvius sprendimus, norime jūsų į mūsų komandą.
Kaip ofšorinis agentas būsite atsakingas už skambučių iš (vietovės/regiono) tvarkymą, klientų nurodymą jiems iškilusiais klausimais ir aukštų klientų pasitenkinimo standartų palaikymą.
Jūsų pareigos
Galite tikėtis, kad į jūsų kasdienę veiklą bus įtraukta (bet tuo neapsiribojant) ši veikla:
- Atsiliepimas į esamų ir potencialių naujų klientų skambučius
- Padėti mūsų įmonei įvykdyti palaikymo misiją – 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę teikti tvarią, etišką klientų priežiūrą
- Kliento skausmo taškų nustatymas ir pašalinimas
- Sėkmingai reklamuojame ir parduodame savo produktus ir paslaugas
- Techninės pagalbos (produkto pavadinimas) teikimas klientams draugiškai ir efektyviai
- Išlaikyti naujausias žinias apie mūsų produktų pasiūlą, taip pat pramonės tendencijas ir pokyčius
Reikalavimai ir įgūdžiai
Tai su klientu orientuotas vaidmuo, turintis daug savarankiškumo, todėl būtini šie įgūdžiai:
- Puikūs bendravimo įgūdžiai
- Empatija ir klausymosi įgūdžiai
- Susipažinimas su CRM ir kitais skambučių centro įrankiais
- Įsipareigojimas klientų pasitenkinimui
- Labai efektyvūs laiko valdymo ir daugiafunkciniai įgūdžiai
- Kantrybės, darbštumo ir noro padėti
- Greitai besimokantis (ypač (mūsų pramonėje)
- (techninės įrangos ar susijusio gaminio) išmanymas
Prioritetiniai įgūdžiai ir reikalavimai
Norint pateikti paraišką, šie elementai nebūtini, tačiau norėtume pamatyti šiuos dalykus:
- Patirtis dirbant su (skambučių centro programinės įrangos pavadinimas) ir panašiais įrankiais
- Įrodyta patirtis klientų aptarnavimo pareigose
- Sklandus kalbėjimas (kita kalba)
Kaip sužinoti, ar puikiai tiksite
Siųskite mums savo gyvenimo aprašymą, jei:
- Norite dirbti dinamiškoje, globalioje aplinkoje
- Esate savarankiškas darbuotojas ir turite nuotolinio darbo patirties
- Jūs aistringai padedate žmonėms spręsti problemas
- Jūs išmanote (mūsų pramonę)
Kaip pasamdyti geriausius darbuotojus
Gerų talentų įsigijimas ir samdymas gali turėti įtakos bendram skambučių centro veikimui. Jūs ne tik norite, kad jūsų komanda pasiektų savo taikinius, bet taip pat norite, kad laikui bėgant ji taptų glaudžiu vienetu.
Štai keli patarimai, padėsiantys rasti ir užrakinti geriausius kandidatus:
Įdarbinimas
Yra daug svetainių, kurias galite naudoti ieškodami talentų, tačiau jų efektyvumas priklauso nuo to, ar galite rasti kvalifikuotų kandidatų, nerūšiuodami daugybės nereikšmingų paraiškų. LinkedIn, Indeed ir Monster Jobs paprastai yra puikios galimybės. Taip pat galite apsvarstyti darbo muges, agentūras, socialinę žiniasklaidą, įdarbinimo programinę įrangą ir net darbuotojų rekomendacijas.
Interviu
Sėkmingų interviu vedimas yra viena dalis meno, kita dalis – mokslas. Namų darbus būtinai atlikite iš anksto, kad pamatytumėte klausimų, susijusių su darbu, sąrašą. Taip pat turėtumėte turėti teigiamą požiūrį ir visapusį jūsų ieškomo profilio supratimą.
Kai kurie svarbūs interviu klausimai, kuriuos reikia užduoti samdant (visų rūšių) skambučių centro agentus:
- Kokia jūsų patirtis su (skambučių centro programine įranga) ir kitais panašiais įrankiais?
- Ar galite apibūdinti laiką, kai galėjote nepriekaištingai parduoti produktą ar paslaugą?
- Ar galite apibūdinti atvejį, kai atlikote pardavimą po to, kai atrodė, kad nebuvo jokios galimybės?
- Kaip sprendžiate sudėtingus klientus ir netikėtas technines problemas skambučio metu?
- Kokius metodus naudojate, kad klientams būtų lengviau suprasti, kai pateikiate jiems technines instrukcijas?
- Kokios, jūsų nuomone, yra svarbiausios sėkmingo skambučių centro agento savybės?
Pasirašymas
Po to, kai atlikote pakankamai interviu, kad sužinotumėte, ką norite įdarbinti, kiti žingsniai apima sutarties sudarymą, išsamios vaidmens detales, derybas dėl atlyginimo ir išmokų, pradžios datos nustatymą, pasiūlymo pateikimą ir pasirašymą.
Žinoma, visa tai lengviau pasakyti nei padaryti, bet bent jau galite pasisekti pavogę vieną ar visus aukščiau pateiktus pareigybių aprašymus.