Šiuolaikiniame skaitmeniniame pasaulyje informacija sklinda žaibiškai. Tai apima informaciją apie jus. Tai, ką žmonės apie jus skaito internete – tikslią ar ne – turi įtakos jūsų reputacijai ir galbūt visiems jūsų gyvenimo aspektams. Norite, kad tai, ką apie jus skaito, būtų tiesa.
Tačiau sekti viską, kas pasirodo internete, reikia daug laiko. Tai gali būti net neįmanoma padaryti savarankiškai. Čia atsiranda automatiniai įrankiai. Kai juos nustatote, jie atlieka stebėjimo darbą už jus.
Naudoju šias priemones, kad išlaikyčiau savo internetinę reputaciją. Jūs taip pat turėtumėte. Aš jums parodysiu, kaip tai padaryti.
1 veiksmas: sukurkite oficialius kanalus
Pradėkite nuo pagrindų: „Google“ paieškos.
Geriausi rezultatai, kai ieškote savo vardo, turėtų pateikti informaciją, kurią valdote.
Jei „Google“ naudosite mano vardą, Larsas Lofgrenas, pamatysite, ką aš turiu galvoje. Naudojau toliau paaiškintas strategijas, kad sukurčiau savo internetinę asmenybę. Dėl to aš tiesiogiai valdau penkis iš dešimties populiariausių savo vardo paieškos rezultatų. Tai yra didelė mano asmeninės reputacijos kontrolė.
Kaip man tai pavyko? Perimdamas savo vardo kontrolę kiek įmanoma įvairiais būdais. Jūsų vardas yra jūsų internetinė valiuta. Saugokite jį bet kokia kaina.
Pirmas žingsnis yra nusipirkti .com domeną už tavo vardą. Nesvarbu, ar šiuo metu planuojate ką nors daryti su šiuo domenu. Svarbu, kad jis jums priklauso. Jūs kontroliuojate tai, kas jums priklauso. Tai taip paprasta.
Taip pat niekada nežinai, ką atneš ateitis. Galbūt išgarsėsite. Galbūt parašysite geriausiai parduodamą romaną. Galbūt esate pakeliui į geriausio podcasterio būseną.
Esmė ta, kad jūsų vardas yra jūsų asmeninio prekės ženklo pagrindas. Turėti domeną savo vardui yra protingas žingsnis, kad ir kas bebūtų. Be to, kai turite jį, garantuojate, kad niekas kitas jo nepavogs.
Tada būtinai susikurkite socialinės žiniasklaidos profilius kiekviename karštame socialinės žiniasklaidos tinkle. Tai ne apie tapti influenceriunors jei toks yra jūsų tikslas, tada visomis priemonėmis siekite to.
Socialinių paskyrų kūrimo tikslas yra išsaugoti savo teisę ką nors daryti su tomis paskyromis dabar arba vėliau.
Paskutinis dalykas, kurį norite padaryti, yra nepaisyti populiaraus socialinio kanalo ir sužinoti, kad kažkas kitas sukūrė paskyrą jūsų vardu. Ištaisyti tai yra didžiulis išbandymas, jei tai net įmanoma. Geriau būti iniciatyviam nei reaktyviam.
Kai nustatysite paskyras, galite pasirinkti pridėti turinio arba palikti paskyras tuščias. Visiškai priklauso nuo jūsų.
Bendras tikslas yra kontroliuoti socialinių tinklų pasakojimą apie jus – bent jau oficialiose jums priklausančiose paskyrose. Kiti gali sukurti apsimetinėjimo paskyras (visą laiką tai nutinka įžymybėms), bet niekas negali atimti iš jūsų asmeninės ir patikrinamos paskyros.
2 veiksmas: atskirkite viešąją ir privačią informaciją
Kai jūsų viešieji asmenys yra vietoje, laikas pašalinti savo asmeninį asmenį iš lygties. Sukurti šią kliūtį tikrai svarbu. Tai apsaugo jūsų asmeninį „aš“, jei jūsų viešasis „aš“ įtraukiamas į ginčą.
Ir tai yra ginčų dalykas – niekada nežinai, kada jie užklups.
Visi matėme, kas nutinka, kai kieno nors vardas pradeda populiarėti internete. Klaviatūros kariai greitai randa privačią informaciją, kuria nedvejodami dalijasi su pasauliu. Kuo daugiau privačios informacijos galėsite apsaugoti nuo smalsių akių, tuo geriau.
Taigi, kaip geriausiai apsaugoti savo asmeninę informaciją? Štai keletas paprastų strategijų, kurių reikia laikytis.
- Pridėkite WHOIS privatumą prie visų registruojamų domenų, ypač savo asmeninės svetainės. Domeno registracijos informacija yra vieša. Užtenka tik greitos paieškos, kad sužinotumėte, kam priklauso bet koks domenas. WHOIS viešai užmaskuoja jūsų vardą, adresą ir telefono numerį.
- Naudokite Google Voice arba kita paslauga jūsų viešajam telefono numeriui. Jei nesate gerbėjas, kad nesibaigiantys skambučiai iš atsitiktinių nepažįstamų žmonių, kurių ketinimai nežinomi, jūsų asmeninis numeris būtų laikomas šventa informacija. Bendru numeriu bendrinkite tik tada, kai jūsų klausia kas nors, kurio asmeniškai nepažįstate ir kuriuo nepasitikite.
- Užsiregistruoti pašto persiuntimo paslaugai, virtualią pašto dėžutę, arba pašto dėžutę, kad niekam nenurodytumėte savo namų adreso. Jūs visiškai nenorite, kad kažkas pasirodytų prie jūsų slenksčio iš anksto nepranešęs, kad ir kokie būtų jų ketinimai. Geriausias būdas tai padaryti – išlaikyti kuo privatesnį savo namų adresą.
Jei jums pasiseks, visa tai bus tik prevencinė.
Tačiau jei tapsite priekabiavimo kampanijos auka – tiek internete, tiek realiame gyvenime – labai džiaugsitės, kad išskleidėte savo asmeninę informaciją.
3 veiksmas: įtraukite teigiamą turinį į savo kanalus
Gerai, žinau, kad sakiau anksčiau, kad visas sukurtas socialinės žiniasklaidos paskyras galite palikti tuščias, jei norite. Ir tu tikrai gali. Bet aš rekomenduoju to nedaryti.
Šie kanalai gali būti panaudoti siekiant pagerinti jūsų reputaciją. Galite naudoti juos kurdami ir skelbdami turinį, kuris reprezentuoja jūsų asmeninį prekės ženklą taip, kaip norite, kad kiti jus matytų. Ši strategija leidžia valdyti pasakojimą, o tai tikrai svarbu.
Naudokite savo vardo domeną, kad galėtumėte bendrinti profesinę informaciją apie save. Parodykite savo profesinius pasiekimus ir dalinkitės tiek informacijos, kiek jaučiatės patogiai. Sukurkite tinklaraštį ir rašykite jums išmanomomis temomis. Dalijimasis patirtimi yra puikus reputacijos stiprinimas.
Sukurkite socialinės žiniasklaidos profilius, atspindinčius jūsų prekės ženklo asmenybę ir stilių. Jūsų profilio nuotrauka gali būti profesionaliai padaryta arba asmenukė, kurioje atsispindi teigiama šviesa.
Neprivalote skelbti įrašų šiuose kanaluose kiekvieną dieną (ar net kas savaitę), bet retkarčiais pasidalykite kuo nors, kad viskas neatrodytų neveikianti. Aktyvios socialinės paskyros sukuria įspūdį, kad rūpinatės savo prekės ženklu ir esate pasirengę dirbti, kad jį išlaikytumėte.
Taip pat būtinai kuo dažniau susiekite ir reklamuokite savo svetainę bei socialines paskyras. Tai yra veiksniai, kurie padeda jūsų turiniui reitingą Google paieškos rezultatuose.
4 veiksmas: automatizuokite reputacijos stebėjimą
Kiekvieną dieną galėtumėte skirti laiko sau ieškodami internete, kad pamatytumėte, kas naujo. Bet kas turi tam laiko? Automatinis reputacijos stebėjimas atima šį darbą iš jūsų rankų.
Galite automatizuoti šiek tiek arba daug – visiškai priklauso nuo jūsų. Tai tikrai priklauso nuo to, kaip aktyviai esate su savo prekės ženklu.
Kai kuriems žmonėms – nustatymas Google įspėjimai užteks. Tai skamba sudėtingai, bet iš tikrųjų tai gana lengva. Sukūriau vieną ir rekomenduoju visiems taip pat atlikti šį paprastą žingsnį.
Kai nustatote įspėjimą dėl savo vardo, kiekvieną kartą, kai „Google“ matys jūsų vardą naujame puslapyje, gausite pranešimą el. paštu. El. laiške bus turinio santrauka ir nuoroda, kurią galite sekti norėdami pamatyti visą nuorodą. Tai netampa lengviau.
Jei tikrai aktyviai naudojate savo prekės ženklą, jums tikriausiai reikės kažko patikimesnio nei „Google Alerts“, kad galėtumėte stebėti visus jūsų paminėjimus, ypač socialiniuose kanaluose.
Tai yra tada, kai turėtumėte apsvarstyti a reputacijos valdymo įrankis. Šios paslaugos viską stebi internete ir iš karto pažymi neigiamus paminėjimus. Tai tikrai svarbu, jei internetinis pokalbis apie jus pradeda populiarėti. Jūs daug veiksmingiau valdote situaciją, kai galite reaguoti ir reaguoti anksti.
Kai internetinės minios pradės kalbėti apie jus, gali būti sunku susigrąžinti pasakojimą ir kontroliuoti, kaip žmonės jus mato. Reputacijos valdymo įrankiai gali padėti jums pasistūmėti į priekį – prieš įsibėgėjant.
Visuomenės veikėjų reputacijos valdymo kaitos taisyklės
Viskas, ką paminėjau iki šiol, taikoma kasdieniams, žemo profilio žmonėms. Bet jei esate (arba tampate) įžymybe ar visuomenės veikėju, žaidimas pasikeičia.
Reputacijos valdymas greitai tampa visu etatu.
Reputacijos valdymo įmonės egzistuoja tam, kad padėtų žmonėms daryti du dalykus – naršyti sudėtinguose krizių valdymo vandenyse ir kasdien išlaikyti gerą vardą. Tikiuosi, kad to niekada neatsitiks, bet jei atsidursite reputacijos krizei, laikas kviesti didžiuosius ginklus.
Nors tradicinės rinkodaros ir viešųjų ryšių agentūros gali padėti, jums tikrai reikia papildomos reputacijos valdymo specialistų stiprybės. Jie žino visas gudrybes, kaip internete palaidoti blogą spaudą. Jie taip pat įgudę keisti pasakojimą, kad padėtų atkurti visuomenės suvokimą.
Žinoma, šiandieninėje influencerių eroje už kiekvieno kampo bet kam gali prireikti tokios pagalbos. Kiekvienas, turintis bet kokią socialinę žiniasklaidą, gali greitai tapti viešu asmeniu, kartais net nesistengdamas.
Jei šiandien esate influenceris arba planuojate juo tapti ateityje, jūsų kontaktų sąraše įrašyti reputacijos valdymo įmonę yra labai protinga idėja.