„White label“ reputacijos valdymas apima reputacijos valdymo paslaugų siūlymą kitos agentūros vardu. Pavyzdys galėtų būti skaitmeninės rinkodaros agentūra, kuri nesispecializuoja reputacijos valdyme, sudarant „white label“ sutartį su specializuota reputacijos valdymo agentūra, kad jos vardu teiktų paslaugas.
Kai kuriais atvejais tam tikra internetinė reputacijos valdymo programinė įranga taip pat gali būti pažymėta balta etikete. Pagal baltos etiketės sutartį galite perduoti programinę įrangą kaip savo, suteikdami savo klientams šią labai paklausią paslaugą, neturėdami jos patys.
Mes peržiūrėjome geriausios internetinės reputacijos valdymo įmonės šiandien versle su Geresnė reputacija kaip bendras geriausias pasirinkimas. Peržiūrėkite šį sąrašą, kad pamatytumėte visas geriausių įmonių ir jų siūlomų paslaugų tipų apžvalgas.
Kada turėtumėte bendradarbiauti su reputacijos valdymo agentūra, kad pažymėtumėte jų paslaugas
Yra keletas situacijų, kai prasminga užmegzti partnerystę su reputacijos valdymo agentūra.
Vienas iš jų yra tada, kai norite sudaryti sutartis dėl daug darbo reikalaujančių reputacijos valdymo paslaugų, bet neturite laiko ar patirties pasiūlyti visapusiškas savo paslaugas. Atsižvelgiant į tai, kad reputacijos valdymas yra gana produktyvus, o paslaugų paketas visiems klientams yra vienodas, dažnai įmanoma pridėti šias paslaugas bendradarbiaujant su profesionalia agentūra.
Pagal šią partnerystę savo klientams galėtumėte teikti aukšto lygio reputacijos valdymo paslaugas, nereikėtų nė tonos pridėti prie savo lėkštės, jei tik paslaugos bus standartizuotos.
Jei bandysite siūlyti tokio tipo reputacijos valdymo paslaugas įmonėje, gali prireikti padidinti darbuotojų skaičių, kad galėtumėte sutalpinti papildomos darbo jėgos, reikalingos šiai paslaugai teikti, o tai gali būti neįtikėtinai rizikinga. Tai ypač aktualu, jei pagrindinis klientas netikėtai palieka jūsų agentūrą.
Tačiau bendradarbiaudami su reputacijos valdymo agentūra, jūs labai sumažinate savo riziką.
Kitas didžiulis baltojo ženklinimo privalumas yra tai, kad jis leidžia teikti reputacijos valdymo paslaugas sutelkiant dėmesį į santykius su klientais ir nerizikuojant dėl papildomų išlaidų. Taigi, kai jūsų tikslas yra užtikrinti reputacijos valdymą, kad būtų patenkinti klientų poreikiai ir vis tiek kiekvienam klientui būtų skiriamas didelis dėmesys, tai dažnai yra teisingas žingsnis.
Štai keletas pavyzdžių, kai „white label“ reputacijos valdymo paslaugos yra visiškai prasmingos:
- Elektroninės prekybos įmonės gali suteikti pardavėjams paslaugų rinkinį, kad padėtų jiems naršyti klientų atsiliepimus, blogą spaudą ir kitus reputacijos valdymo iššūkius, kurie neturi nieko bendra su įmonės pagrindine pardavimo internetu veikla.
- Skaitmeninės rinkodaros agentūros gali išplėsti savo paslaugų pasiūlą, kad padėtų klientams pagerinti savo internetinę reputaciją, nesamdydami naujo tipo specialistų.
- Interneto dizaino įmonės gali padėti savo klientams teikti socialinės žiniasklaidos valdymo, viešųjų ryšių ir SEO paslaugas, be jų svetainių priežiūros.
Tiesiog atminkite, kad šio susitarimo veikimo raktas yra sutelkti dėmesį į paslaugas, kurios yra gana daug darbo jėgos ir kurias galima pakartoti. Geri pavyzdžiai yra panaikinimo užklausų peržiūra, neautomatinių užklausų dėl paieškos rezultatų pašalinimo teikimas ir pranešimų spaudai platinimas. Šis susitarimas leidžia sklandžiai ir ekonomiškai perduoti tokio tipo paslaugas kitai įmonei, net jei jums trūksta patirties arba neturite laiko tai atlikti.
Kada neturėtumėte „White Label“ reputacijos valdymo
Kita vertus, yra tam tikrų konkrečių situacijų, kai neturėtumėte siūlyti baltos etiketės reputacijos valdymo. Tai daugiausia apima bet kokių paslaugų, kurioms reikia aukšto lygio įgūdžių ar pritaikymo, teikimą arba kai jos apima svarbius sprendimus.
Atliekant tokį darbą, įtraukus kitą komandą gali kilti klaidų ir nesusikalbėjimo. Arba, jei įvyksta kritinis įvykis, kuriame dalyvauja kita komanda ir kažkas praleidžiama, rizikuojate sugadinti visus santykius su klientu.
Puikus pavyzdys yra krizės PR – reputacijos valdymo pogrupis. Jei jūsų klientas išgyvena tikrą krizę, paskutinis dalykas, kurį norite padaryti, yra perduoti jį atsitiktiniam asmeniui, kurio nepatikrinote kitoje įmonėje.
Tiesiog pagalvokite apie nelaimę, kurią ji gali sukelti, jei jūsų kliento krizė bus išspręsta netinkamai ir ji sukels rimtą atsaką. Blogiausiu atveju tai netgi gali pakenkti jūsų reputacijai, jei jūsų rankose yra įnirtingas klientas, kuris skleidžia neigiamą reklamą apie jūsų prekės ženklą.
Jei negalite patys suteikti šios paslaugos, geriau rekomenduotumėte krizių turinčią viešųjų ryšių įmonę, kuria pasitikite, o ne bandytumėte rinkti pelną. Ir tol, kol klientas turi didelę patirtį remdamasis jūsų rekomendacija, ilgainiui uždirbsite daug daugiau pinigų.
Esmė yra vengti reputacijos valdymo, kuris yra per daug sudėtingas arba reikalaujantis sudėtingų įgūdžių. Arba, jei jūsų kliento reputacija gali būti sugadinta vienu neteisingu žingsniu, tai tiesiog neverta.
Ką apie „White Labeling“ reputacijos valdymo programinę įrangą?
Kalbant apie programinę įrangą, tai gali būti puiki galimybė, jei suteikiate savo klientams kelis prisijungimus, kad galėtumėte peržiūrėti ataskaitas ir tvarkyti tam tikras jų projektų dalis. Naudodami šį sprendimą jūs siūlote trečiosios šalies teikėjo reputacijos valdymo programinę įrangą su savo prekės ženklu, neturėdami jos patys.
Daugelis siūlo platų pritaikymą, leidžiantį naudoti savo prekės ženklo spalvų schemą ir logotipą, kad būtų užtikrintas visiškas tęstinumas.
Tvirtas variantas tam yra Surinkti„white label“ reputacijos valdymo programinė įranga, sukurta specialiai agentūroms.


Savo žodžiais, “Sukurtas GatherUp turėdami omenyje internetinės rinkodaros ir SEO agentūras. Tegul mūsų reputacijos valdymo programinė įranga, paženklinta kaip jūsų, daro skaitmeninės rinkodaros poveikį jūsų klientams, kartu didindama jūsų agentūros sėkmę ir pajamas.
Pagrindinės „GatherUp“ dėmesio sritys yra šios:
- Vietinių SEO ir internetinių atsiliepimų gavimas ir stebėjimas
- Populiariausių atsiliepimų skelbimas socialinės žiniasklaidos paskyrose
- Automatiškai generuojami suasmeninti atsakymai naudojant pažangų AI
- NPS balų ir apklausų gavimas
- Siūlo išsamias ataskaitas, pagrįstas klientų atsiliepimais
„GatherUp“ siūlo nemokamą 14 dienų bandomąją versiją, kad galėtumėte išbandyti šią programinę įrangą prieš priimdami sprendimą. Be to, jis yra lankstus dėl savo kainodaros, o tai suteikia daug mastelio, jei pritrauksite daugiau klientų.
Kitas geras variantas yra Merchynt. Ši įmonė lengvai pasikeičia ir gali dirbti su įvairaus dydžio skaitmeninės rinkodaros agentūromis.


Ši programinė įranga sutelkta į tris pagrindines sritis.
Pirma, tai leidžia patogiai kurti ir tvarkyti klientų verslo sąrašus iš paieškos sistemų, įmonių katalogų ir praktiškai visur internete.
Antra, galite jį naudoti norėdami valdyti kliento reputaciją vienoje intuityvioje informacijos suvestinėje. Arba, jei norite dalytis informacija su savo klientu, galite suteikti jam savo prisijungimo duomenis, kad jie galėtų patys stebėti ir tvarkyti apžvalgas.
Nesvarbu, ar jūs tvarkote kliento reputaciją, ar klientas tai daro pats, viską galima padaryti vienoje vietoje, neprisijungus prie kelių platformų.
Trečia, ši programinė įranga skirta padėti klientams maksimaliai padidinti teigiamų atsiliepimų, gaunamų el. paštu, SMS žinutėmis ir QR kodais, skaičių. Tai paprasta, bet efektyvi sistema, su kuria dauguma klientų pasiekia gerų rezultatų.
Tai puikus pasirinkimas, jei nesate pasiruošę visiškam įsipareigojimui, nes tam nereikia metinių sutarčių. „Merchynt“ teigimu, 99% bandomųjų naudotojų ir toliau naudojasi platforma po 30 dienų, o tai rodo, kad didžioji dauguma bandomųjų naudotojų gauna pakankamai naudos, kad užtikrintų tolesnį programinės įrangos naudojimą.
Pagaliau yra ReviewIncprograminės įrangos įmonė, kuri specializuojasi internetinių atsiliepimų tvarkyme.


Naudodami „ReviewInc“, jūsų klientai gali likti vairuotojo vietoje pagal tai, kas sakoma apie jų verslą.
Ši programinė įranga supaprastina reagavimo į atsiliepimus (gerus ar blogus) ir greito susisiekimo su klientais procesą, o taip pat teigiamus atsiliepimus apie verslą paverčia atsiliepimais, kad būtų užtikrintas tolesnis geras poveikis.
Jame taip pat yra patikimų automatizavimo funkcijų, kurios, paties „ReviewInc“ žodžiais tariant, leidžia „Nustatykite, atsitraukite ir stebėkite, kaip veikia“. Taip pat yra kampanijos funkcija, kuri padeda sugeneruoti daugiau teigiamų atsiliepimų.
„ReviewInc“ leidžia lengvai suderinti savo platformą su jūsų prekės ženklu ir sukurti pritaikytas ataskaitas su unikaliu logotipu ir spalvų schema. Jame taip pat yra išsamus administravimo portalas, kuriame vienoje vietoje galite patogiai valdyti kelias paskyras, prisijungimus, prieigą, šablonus ir dar daugiau.
Geriausios baltojo ženklinimo reputacijos valdymo parinktys
Dauguma internetinių reputacijos agentūrų nebūtinai reklamuos faktą, kad siūlo baltą ženklinimą. Daugeliu atvejų turėsite susisiekti su jais, kad išsiaiškintumėte ir įsitikintumėte, jog jie leidžia pakeisti prekės ženklą ir integruotis su jūsų prekės ženklo tapatybe.
Jei planuojate bendradarbiauti su agentūra, norėsite pasikalbėti su keliomis įmonėmis, neatsižvelgiant į tai, kas bus labai rekomenduojamas arba ar viena konkreti agentūra akimirksniu išsiskiria. Svarbu, kad abi jūsų kultūros gerai susilietų. Tiesą sakant, viena agentūra gali jums puikiai tikti, o kita gali būti baisi, remiantis vien tik kultūriniu tinkamumu.
Renkantis tinkamą partnerį būtinai atkreipkite dėmesį į šiuos pagrindinius veiksnius:
- Jis turi pagrindines funkcijas, kurių reikia jūsų klientams
- Yra patikimas klientų aptarnavimas
- Ji turi visapusišką integraciją su kitais jūsų naudojamais rinkodaros įrankiais
- Yra stiprūs saugos protokolai, skirti apsaugoti jautrius klientų duomenis
Taip pat geriausia, jei galite išbandyti vandenis naudodami nemokamą bandomąją versiją, kai tam tikrą laikotarpį bendradarbiaujate su agentūra ir prieš įsipareigodami įsitikinsite, ar jis tinkamas. Kol internetinė reputacijos agentūra patikrins visus tuos langelius, turėtumėte būti geros formos.
Geras atspirties taškas yra mūsų sąrašas geriausios internetinės reputacijos valdymo įmonėskuri suteikia įvairių kokybės parinkčių, atsižvelgiant į konkrečius jūsų verslo poreikius.