Reputacijos valdymas padeda pagerinti viešo asmens prekės ženklą, geriau kontroliuoti, kokia informacija cirkuliuoja apie atitinkamą asmenį, ir atitaisyti žalą, padarytą neigiamų naujienų. Tai taip pat svarbus aspektas kiekvienai viešai asmenybei, turinčiai gerbėjų ratą, nepaisant dydžio.

Pavyzdžiui, be reputacijos valdymo vos vienas nejautrus ar pasenęs komentaras neveikiančioje socialinės žiniasklaidos paskyroje gali sukelti daugybę atsakomųjų reakcijų ir pakeisti darbo metus, net jei manote, kad visi apie tai pamiršo. Tiesa ta, kad niekada nežinai, kada nieko geresnio neturintis fotelio krapštukas sukels prieš tave žiniasklaidos skandalą.

Ir kadangi nenorite būti kitu žmogumi, paskelbiančiu atsiprašymo vaizdo įrašą, svarbu žinoti įžymybių reputacijos valdymo subtilybes, kad galėtumėte būti pasirengę užkirsti kelią bet kokiai reakcijai ir ją valdyti.

1. Turėkite savo socialines paskyras

Pirmas žingsnis siekiant valdyti savo reputaciją – turėti oficialų komunikacijos kanalą, kad galėtumėte susisiekti su savo gerbėjų baze, nes el. laiškai ir pranešimai spaudai jo tiesiog nesumažės.

Jei dėl kokios nors priežasties atsidursite viešųjų ryšių krizėje, socialinės žiniasklaidos kanalai yra pirmoji gynybos linija, skirta išspręsti bet kokias problemas ir padaryti pareiškimą, kol viskas neišnyksta.

Tuo tarpu patvirtintos socialinės paskyros taip pat padeda apsisaugoti nuo apsimetėlių ir apsimetinėlių. Šie žmonės dažnai sukuria netikras įžymybių paskyras, kad sukčiautų gerbėjus, dažniausiai siekdami piniginės naudos. Jei neidentifikuosite šių paskyrų ir pakankamai greitai neišspręsite šios problemos, turėsite susidoroti su atsakomybe.

Pavyzdžiui, Keanu Reevesas neturi jokių socialinių tinklų paskyrų, ir dėl to jo gerbėjai dažnai gali įkristi į karštą vandenį (ar net įskolinti), nes tiki sukčiais, kurie atrodo patikimi.

„Instagram“ istorija iš „Dogstarband“, skelbianti, kad Keanu Reevesas neturi socialinės žiniasklaidos„Instagram“ istorija iš „Dogstarband“, skelbianti, kad Keanu Reevesas neturi socialinės žiniasklaidos

Kad taip nenutiktų jums ir jūsų gerbėjams, būtinai susikurkite savo oficialias socialines paskyras ir, jei reikia, pažymėkite mėlynas varneles, net jei neplanuojate skelbti įprasto turinio.

Paskyros sukūrimas paprastai tereikia sukurti unikalią vartotojo rankenėlę ir užbaigti ID patvirtinimo procesą. Jei kada nors prireiks paskelbti įrašą, naudotojai žinos, kad jūs esate vienas už paskyrą.

Bet kiek paskyrų ketinate tvarkyti patys? Tarp verslo ir asmeninių paskyrų įžymybės gali turėti kelias dešimtis skirtingų paskyrų, susijusių su jų buvimu.

Daugybės socialinių tinklų profilių tvarkymas yra tiesioginis darbas visą darbo dieną. Yra tūkstančiai atvirų vaidmenų socialinės žiniasklaidos vadybininkams, uždirbantiems 60–90 000 USD per metus, tik JAV. Alternatyva samdyti žmogų visu etatu yra užduoties perdavimas iš išorės internetinė reputacijos valdymo įmonė.

2. Turėkite savo svetainę

Be to, kad svetainė yra puikus prekių pardavimo įrankis, ji gali padaryti didžiulę paslaugą jūsų asmeniniam prekės ženklui.

Visų pirma, paprastai galite visiškai kontroliuoti jo dizainą, o tai leidžia jums pateikti save bet kokiu būdu. Tai gali puikiai paveikti, kaip visuomenė jus suvokia.

Usaino Bolto pagrindinio puslapio antraštėUsaino Bolto pagrindinio puslapio antraštė

Pavyzdžiui, Usaino Bolto svetainėje nebūtinai bandoma ką nors parduoti. Jo pagrindinis puslapis yra švarus ir tik pabrėžia sportininko pasaulio rekordą virš skaitmeninio lankstymo. Taip pat galite pamatyti jo naujausius „Instagram“ įrašus, kai slinksite šiek tiek toliau žemyn, o tai puikiai tinka pritraukti naujų sekėjų.

Tačiau kalbant apie jo įvaizdį, nuorodos į jo fondą ir naujienų iškarpos yra pagrindiniai išskirtiniai dalykai.

Pabrėždama Bolto labdaros darbą ir skatindama gerbėjus prisidėti prie gero tikslo, svetainė jį nušviečia teigiama šviesa, taip pat pritraukia daugiau aukų. Tuo pačiu metu naujienų skiltis padeda geriau kontroliuoti, kokia informacija sklinda žiniatinklyje, taip sumažinant klaidingų gandų ir kitų spustelėjimų tikimybę.

Jei taip atsitiks, svetainė gali padėti paneigti šiuos gandus, pateikdama oficialius pareiškimus ir atsakymus, kurie gali būti per ilgi socialiniams įrašams. Žmonės ne visada norės perskaityti 500 žodžių įrašą savo socialiniuose kanaluose, tačiau su svetainėmis tai gali būti kitokia istorija.

3. Gaukite savo vardo domeną

Nepaisant daugybės alternatyvų, gauti a .com domenas vis dar yra aukso standartas. Žinoma, jį įsigijus gali palikti skylę jūsų piniginėje, tačiau tai suteiks jums daug daugiau galimybių valdyti savo įvaizdį.

The .com pratęsimas yra visuotinai pripažintas ir padidina jūsų prekės ženklo autoritetą bei patikimumą. Tuo tarpu žiniatinklio adresas, kuriame nurodytas jūsų vardas, yra unikalus ir lengvai įsimenamas, taip pat padidina tikimybę, kad jūsų svetainė užims aukščiausias vietas paieškos sistemų sąrašuose, kai žmonės paieškos juostoje įveda jūsų vardą.

„Google“ paieškos rezultatai, skirti Taylor Swift„Google“ paieškos rezultatai, skirti Taylor Swift

Pavyzdžiui, Taylor Swift svetainė paprastai užima aukščiausią vietą natūralios paieškos rezultatuose virš „Google“ geriausių istorijų skilties. Tai reiškia, kad vartotojai daug labiau linkę įeiti į jos svetainę – vietą, kurią ji visiškai kontroliuoja – nei slinkti žemiau ir skaityti kitų žmonių sukurtus įrašus bei puslapius.

Nors .com domeno plėtiniai ne visada yra pigūs, vis tiek galite rasti gana gerų pasiūlymų. Būtinai tyrinėkite skirtingus domenų brokeriai ir pažiūrėkite, kas jums tinka geriausiai.

4. Užpildykite paieškos rezultatus teigiamomis istorijomis

Svetainės su asmeniniais domenų pavadinimais yra patogios, norint patekti į paieškos rezultatų viršų, tačiau jos ne visada suteiks jums visišką informaciją, ypač kai viskas įkaista.

Paprasčiau tariant, savo vardo įvedimas į google negarantuoja gerų rezultatų.

Mike'o Tysono „Google“ paieškos rezultataiMike'o Tysono „Google“ paieškos rezultatai

Mike’o Tysono atveju jo svetainė ir socialinės paskyros rodomos toliau organinės paieškos sąrašuose, paliekant daug vietos bulvarinėms istorijoms.

Žurnalistai ir naujienų agentūros supranta, kad dramos dažniausiai sulaukia paspaudimų, todėl bet koks sultingas hitas gali išplisti žaibiškai, jei nebus pakankamai greitai sprendžiamas.

Geriausias veiksmas pagal šį scenarijų yra paskelbti kuo daugiau teigiamų istorijų (proto ribose), ir kuo anksčiau tai padarysite, tuo geriau. Nuolat pildydami savo svetainę ir socialinius kanalus originaliu turiniu, dėl kurio atsidursite palankioje padėtyje, galite nukreipti dėmesį ir neleisti, kad neigiami įrašai per daug įsibėgėtų.

Atminkite, kad taip pat turėtumėte susieti savo socialinius profilius ir svetainę. Tai leidžia „Google“ žinoti, kad jūsų socialinių tinklų paskyros ir tinklalapiai yra prijungti, o tai padeda visas nuorodas pateikti paieškos rezultatų viršuje. Tai taip pat naudinga norint išlaikyti savo gerbėjų bazę arti krūtinės ir toli nuo nepagrįsto negatyvo.

Tai vienas iš reputacijos valdymo būdų, kai tikrai padeda samdyti profesionalą. SEO strategijai ir turinio gamybai išmokti ir įgyvendinti reikia laiko. Kai samdote internetinę reputacijos valdymo įmonę, pvz Geresnė reputacijajų specialistai gali paruošti gamybai planą per kelias valandas.

5. Raskite draugiškus žurnalistus

Keletas žiniasklaidos priemonių taip pat gali turėti didelį skirtumą. Ieškokite žurnalistų naujienų leidiniuose, kurie turi švarią reputaciją ir siekia užmegzti su jais bendradarbiavimo ryšius.

Jei esate būsima įžymybė ar vidutinio lygio įtakos kūrėjas, pirmiausia apsvarstykite galimybę nukreipti į vietines prekybos vietas savo vietovėje. Vietos žurnalistai tikriausiai norės parašyti apie jus, kad sudomintų bendruomenę, o jei yra galimybė susitikti akis į akį, tai gali padėti sukurti pasitikėjimą.

Galiausiai atminkite, kad dalinatės informacija yra atranki. Sutelkite dėmesį į detales, kurios visų akivaizdoje rodo jus teigiamai ir kurių negalima neteisingai interpretuoti ar iškraipyti šmeižikiškai.

6. Pasinaudokite reputacijos stebėjimo įrankiais

Nors jie dažniausiai populiarūs tarp įmonių, reputacijos stebėjimo įrankiai taip pat gali būti naudinga tvarkant asmeninius prekės ženklus. Šie įrankiai padeda rinkti prekės ženklo paminėjimus ir nustatyti auditorijos nuotaikas iš viso interneto – ar tai būtų socialinės žiniasklaidos tinklai, tinklaraščiai, internetiniai forumai ir pan.

Apskritai, naudojant šias priemones, siekiama įvertinti viešąją nuomonę, pastebėti neigiamą spaudą prieš jai įsibėgėjant ir atkreipti dėmesį į visuomenės atsiliepimus. Be to, reputacijos stebėjimo įrankiai taip pat gali suteikti jums duomenų apie auditoriją, kuri padės jums sukurti prekės ženklą taip, kad laikui bėgant jūsų gerbėjai jaustųsi labiau susiję.

7. Darbas su reputacijos valdymo profesionalais

Norint sukurti švarų viešąjį įvaizdį, reikia nuolat stebėti, ką apie jus sako žiniasklaidos priemonės ir gerbėjai, reguliariai skelbti savanaudišką turinį ir būti ypač atsargiems su žurnalistais.

Kitaip tariant, tai reikalauja daug darbo.

Štai kodėl bendradarbiaujama su reputacijos valdymo įmonės dažnai yra labai apsimoka investicija, nes jie turi ilgametę patirtį ir yra pasirengę atlikti visą darbą už jus.

Kai kurios paslaugos, kurių galite tikėtis, yra visą parą veikiantis internetinis reputacijos stebėjimas, neigiamo turinio pašalinimas ir viešųjų ryšių krizių valdymas. Mūsų pagrindinė rekomendacija yra Geresnė reputacija tiek privatiems asmenims, tiek įmonėms, norinčioms reputacijos valdymą perduoti iš išorės. Mums patinka skaidri kainodara, nesudėtingas procesas ir nuoseklus ataskaitų teikimas, kuris nuolat informuoja klientus apie pažangą.

Apsaugokite savo asmeninį prekės ženklą

Deja, darydami viską teisingai ir vadovaudamiesi geriausiomis praktikomis, galite išlaikyti švarią reputaciją, tačiau tai negarantuoja, kad būsite laisvas nuo bet kokios galimos reakcijos.

Galų gale vis tiek esate atsakingas už tai, kaip visuomenė jus suvokia, todėl stenkitės būti atidūs, ką sakote ir darote viešai. Tai gali atrodyti akivaizdu, tačiau dėl daugybės įžymybių dramos ir atsiprašymo vaizdo įrašų vis tiek verta tai pakartoti.

Source link

By admin

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *