Ulta Beauty ketvirtadienį pranoko Volstrito fiskalinius trečiojo ketvirčio lūkesčius, atremdamas baimę dėl aršesnės konkurencijos ir lėtėjančios makiažo bei odos priežiūros paklausos.

Mažmenininkas šiek tiek padidino savo visų metų perspektyvą, kad atspindėtų geresnius nei tikėtasi rezultatus. Finansiniais metais ji teigė, kad dabar tikisi, kad grynieji pardavimai svyruos nuo 11,1 mlrd. iki 11,2 mlrd. USD, palyginti su ankstesniais 11–11,2 mlrd.

Ji teigė, kad dabar tikisi, kad visų metų uždarbis per metus svyruos nuo 23,20 USD iki 23,75 USD, palyginti su 22,60–23,50 USD. Visiems metams palyginamos pardavimų prognozės svyruoja nuo 1% nuosmukio iki lygios. Palyginamoji pardavimo metrika rodo pardavimą „Ulta“ parduotuvėse, atidarytose mažiausiai 14 mėnesių, kartu su pardavimu internetu.

Nepaisant geresnės perspektyvos, bendrovė tikisi, kad šventinio ketvirčio palyginami pardavimai sumažės mažais vienženkliais skaitmenimis.

Pranešime spaudai generalinis direktorius Dave’as Kimbellas teigė, kad „didžiuojasi bendrovės padaryta pažanga“ ir „skatinamas ankstyvų ženklų, kad mūsų pastangos sustiprinti savo pozicijas rinkoje ir pagerinti našumą įgauna trauką“.

Štai ką grožio prekių pardavėjas pranešė apie trijų mėnesių laikotarpį, pasibaigusį lapkričio 2 d., palyginti su tuo, ko tikėjosi Volstrytas, remiantis LSEG atlikta analitikų apklausa:

  • Pelnas vienai akcijai: Tikimasi 5,14 USD, palyginti su 4,54 USD
  • Pajamos: 2,53 milijardo dolerių, palyginti su tikėtinu 2,50 milijardų dolerių

„Ulta“ akcijos pabrango daugiau nei 10 proc.

Grožis buvo stipri kategorija daugeliui mažmenininkų, kurie per pastaruosius porą metų atsilaikė, net kai dėl infliacijos ištempė šeimų biudžetus ir daugelis pirkėjų atsisakė pirkti savo nuožiūra. Kategorijos atsparumas sukėlė įmonių, įskaitant Tikslas, Walmart, Kohl’s ir Macy’s išplėsti savo makiažo ir odos priežiūros produktų pasiūlą.

Tačiau Ulta pradėjo užsiminti apie galimas bėdas balandį, kai Kimbell investuotojų konferencijoje įspėjo apie vėstančią grožio paklausą.

Pastaraisiais ketvirčiais „Ulta“ rezultatai atspindėjo išrankius pirkėjus ir išaugusią konkurenciją. Sumažėjus pardavimams tose pačiose parduotuvėse, bendrovė nepasiekė pelno rezultatų ir rugpjūčio mėnesį sumažino savo visų metų perspektyvą. Tai buvo pirmas kartas, kai mažmenininkas per maždaug ketverius metus nepateisino Volstrito lūkesčių.

Nukrito ir bendrovės akcijos. Ketvirtadienio pabaigoje „Ulta“ akcijos šiais metais nukrito apie 19%, o tai atsilieka nuo S&P 500 maždaug 28% padidėjimo per tą patį laikotarpį.

Trečiąjį fiskalinį ketvirtį mažmenininkas pranešė, kad grynosios pajamos sudarė 242,2 mln. USD arba 5,14 USD už akciją, palyginti su 249,5 mln. USD arba 5,07 USD už akciją per praėjusių metų ketvirtį.

Pajamos išaugo nuo 2,49 mlrd. USD pernai prieš metus.

Palyginti su praėjusiais metais, palyginamieji pardavimai išaugo 0,6%, nes mažmenininkas pastebėjo nedidelį srauto ir vidutinių bilietų padidėjimą.

Klientų sandoriai jos svetainėje ir parduotuvėse per metus išaugo 0,5 proc., o vidutinis bilietas, ty suma, kurią pirkėjai išleido per tuos apsilankymus, per metus išaugo 0,1 proc.

Kalbėdamas apie bendrovės pajamas, Kimbell teigė, kad naujų prekės ženklų pristatymas, skaitmeninių įrankių diegimas ir parduotuvės renginiai padėjo pagerinti Ulta ketvirčio rezultatus.

Pavyzdžiui, jis sakė, kad Ulta parduoda išskirtinę makiažo liniją, susietą su „Universal“ filmo „Wicked“ išleidimu. Ji taip pat pridėjo naujų funkcijų internete, įskaitant virtualius išbandymo patobulinimus ir naujus skaitmeninius pirkimo vadovus. Parduotuvėse vyko renginiai, įskaitant seminarus, kuriuose klientai gavo Ulta stilistų instruktažą, kaip gauti „salono vertų smūgių“.

Grožio mažmenininkams, įskaitant Ultą, šventės yra kritinis metų laikas. Kimbellas sakė, kad bendrovė „padrąsinta mūsų veiklos per kibernetinį pirmadienį“.

Tačiau jis užsiminė apie vis dar sudėtingą foną. Jis sakė, kad bendrovė yra pasirengusi apsipirkimo sezonui, nors „mūsų įžvalgos rodo, kad ekonominiai rūpesčiai skatina didesnį dėmesį skirti vertei“.

Finansų vadovė Paula Oyibo teigė, kad bendrovė ir toliau „atsargiai žiūri į vartotoją ir veiklos aplinką“ ir atsižvelgė į tai savo prognozėje. Ji sakė, kad suspaustas atostogų sezonas, kai nuo Padėkos dienos iki Kalėdų lieka penkiomis dienomis mažiau, taip pat gali pakenkti pardavimui.

Atskleidimas: „Comcast“ yra NBCUniversal ir CNBC patronuojanti įmonė. NBCUniversal yra „Wicked“ platintojas.



Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -